Weekplanning 25/05/2021 – 28/05/2021

Beste ouders 


Via deze weg stuur ik jullie nog eens de weekplanning door voor de komende week. Ik merkte dat sommige mailboxen vol zitten en ik wil er zeker van zijn dat iedereen de planning kan meevolgen.

Aan het begin van elke les geef ik online een instructie. Kinderen die na de instructie alleen aan de slag kunnen, mogen de les alleen maken. Kinderen die graag nog extra uitleg krijgen of de oefeningen samen maken met de juf kunnen dan verder de les volgen. 

De werkboeken van rekenen en spelling zouden bij iedereen thuis moeten zijn. Voor wero en taal stuur ik de werkblaadjes door via mail. 

Wanneer we deelnemen aan de Google meet, dan zet iedereen de microfoon uit, wanneer iemand iets wil zeggen, dan kan je de microfoon aan zetten. 
Deelnemen aan de lessen kan telkens via dezelfde link: 

meet.google.com/qfv-smzc-mov

Heel veel groetjes 

Juf Nele

Plaats een reactie